Child

Whispers - Passenger

存档灵魂:

Whisper
轻声细语

 

【歌词】

 

Well I've got open eyes,
And an open door,
But I don't know what I'm searching for.
I should know by now.
没错当我睁开双眼,
就开启了欲望的门
但我不清楚我在渴望什么
现在我想该弄个明白

 

Well I've a big old heart,
This I know for sure,
But I don't know what my love is for.
I should know by now.
是的我有颗受过伤的心
这伤痕依然隐隐作痛
但我不清楚我到底爱什么
现在我想该弄个明白

 

Well I wait in line,
So I can wait some more,
'Til I can't remember what I came here for,
But I can't leave now,
Cause I've a light that shines,
And a love so pure,
But I don't know what to use them for.
I should know by now.
没错我在排队等候
我还可以等待更长久
直到记不起为何到此
但我现在不能离去
有一盏明灯照耀我
那唯一纯粹的爱
但我却不知如何去爱
现在我想该弄个明白

 

Well I spent my money, I lost my friends, I broke my mobile phone,
3 a.m. and I'm drunk as hell, and I'm dancing on my own,
Taxi-cabs ain't stopping, and I don't know my way home,
Well it's hard to find a reason, when all you have is doubts,
Hard to see inside yourself when can't see your way out,
Hard to find an answer when the question won't come out,
我挥霍着钱财, 我失去了朋友, 我摔坏了手机
凌晨3点, 我烂醉如泥, 我孤独舞蹈, 犹如坠入地狱
没有出租车, 我就找不到回家的路
很难找到一个原因, 当你怀疑一切
很难看到真实自己, 当你不知出路何在
很难找到正确答案, 当你不知问题所在

 

Everyone's filling me up with noise, I don't know what they're talking about
Everyone's filling me up with noise, I don't know what they're talking about
Everyone's filling me up with noise, I don't know what they're talking about
You see all I need's a whisper in a world that only shouts.
七嘴八舌高谈阔论, 却不知道他们在谈论什么
七嘴八舌高谈阔论, 却不知道他们在谈论什么
七嘴八舌高谈阔论, 却不知道他们在谈论什么
你清楚我想倾听, 这世上唯一轻声细语的呼唤

 

评论
热度(62)

© Child | Powered by LOFTER